راهنمای خرید تبلت دانش آموزی

شنبه 19 مهر 1399
11:55
احمد رضایی

خرید تبلت دانش آموزی
توسط برایان ترنر 06 ژوئیه 2020

حمل و استفاده از تبلت برای مدرسه آسان است

بهترین تبلت های مدرسه
(اعتبار تصویر: اپل)

رایانه لوحی شاید از نظر کمک به کارهای مدرسه اولین چیزی نیست که فکر می کنید ، اما در واقع می تواند جایگزینی عالی و عملی برای لپ تاپ های مدرسه یا حتی Chromebook برای مدرسه باشد.

نکته فروش فوری ، قابلیت حمل آنهاست ، زیرا رایانه لوحی نسبت به لپ تاپ ها / نوت بوک ها / Chromebook ها ، به خصوص مدل های کوچکتر 7 و 8 اینچی که در اینجا بررسی خواهیم کرد ، کوچکتر ، سبک تر و حمل آسان تری دارند.


علاوه بر این ، بسیاری از نرم افزارهای آموزشی در حال حاضر به عنوان نرم افزار به عنوان سرویس مانند Google Classroom و BBC Bitesize اجرا می شوند ، بدین معنی که برای دسترسی به منابع یادگیری فقط به یک مرورگر نیاز دارید. سایر نرم افزارهای ضروری برای مدرسه نیز احتمالاً یکسان خواهند بود ، مانند اشتراک Office 365 که توسط مدرسه ، کالج یا دانشگاه ارائه شده است.

تیجه این است که شما واقعاً به یک دستگاه محاسباتی با هارد دیسک سخت احتیاج ندارید زیرا به هر حال بیشتر کارها در یک سرویس ذخیره سازی آنلاین در فضای ابری ذخیره می شود. مطمئن شوید که بهترین راهنمای خرید ماشین حساب های نمودار را نیز بررسی کرده اید.

در اینجا قرص هایی وجود دارد که فکر می کنیم برای استفاده در مدارس بهترین استفاده را خواهند کرد.

Amazon Fire 7 (اعتبار تصویر: آمازون)
1. Amazon Fire 7

قرص کوچک بزرگ برای کار در مدرسه

آمازون را بررسی کنید

Amazon Fire طیف بسیار مطلوبی از تبلت ها است که همیشه ارزش خرید را دارد. اگرچه برخی از افراد ممکن است نسخه های بزرگتر یا HD را ترجیح دهند ، در اینجا ما ساده ترین تبلت Fire 7 را به شما پیشنهاد می دهیم زیرا بسیار ارزان قیمت است و عبور از آن سخت است. حتی بهتر این است که قابل اطمینان باشد و به راحتی قادر به کنار آمدن با دوره های آنلاین باشد.

اگرچه فقط با 1 گیگابایت رم همراه است ، پردازنده quadcore وظایف مورد نیاز برای انجام آن را کوتاه انجام می دهد ، بنابراین بعید است حتی با این ارزان ترین مدل ها شاهد تاخیر زیادی باشید. و اگرچه همچنین به صورت استاندارد فقط با فضای ذخیره سازی محدود عرضه می شود ، با نسخه های 16 گیگابایتی و 32 گیگابایتی ، یک اسلات کارت SD برای گسترش این در صورت لزوم وجود دارد.

البته ، یک نقطه فروش عالی تبلت های Fire نحوه ادغام کامل آنها در اکوسیستم آمازون است ، بنابراین خواه این دستیار الکسا باشد یا کتاب های الکترونیکی Kindle - بسیاری از آنها به صورت رایگان یا با تخفیف در دسترس هستند - این تبلت می تواند دسترسی ارزان و آسان را ارائه دهد به خدمات بسیار مفید و صفحه نمایش 7 اینچی استفاده از آن را در همه جا آسان می کند.

گرچه تبلت های Fire تقریباً از هر نظر عالی هستند ، اما با محدودیت برنامه های مختلف ارائه می شوند ، حتی اگر FireOS مبتنی بر Android است. اگرچه ممکن است این مسئله برای استفاده در مدرسه زیاد نباشد. آنچه ناامیدکننده است این است که والدین با عضویت در Amazon Prime فقط می توانند این مورد را با فرزندان خود در برگه والدین به اشتراک بگذارند ، به این معنی که کودکان نمی توانند به راحتی از طریق آتش سوزی به کتابهای رایگان دسترسی پیدا کنند که در غیر این صورت با Prime در دسترس هستند.

به طور کلی ، Fire 7 یک تبلت کاملاً عالی است و با این قیمت نمی توان آن را نادیده گرفت ، به ویژه برای استفاده در مدارس.

منبع : حراجی روز


[ بازدید : 129 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارزون تر بخرید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]