راهنمای خرید بهترین لپ تاپ :: خرید لپ تاپ

پنجشنبه 4 دی 1399
23:36
احمد رضایی

خرید بهترین لپ تاپ ، راهنمای خرید بهترین لپ تاپ در این مقاله ... اگر می خواهید بهترین لپ تاپ را بخرید با ما همراه باشید ...هنگام خرید لپ تاپ به دنبال چه چیزی باشید

قبل از اینکه مستقیماً به جستجوی لپ تاپ های جدید بپردازید ، می توانیم از قبل گزینه ها را محدود کرده و صدای سیستم های مورد نیاز خود را ساکت کنیم. دامنه قیمت شما ، اینکه برای چه چیزی استفاده می کنید و مکانی که از آن استفاده می کنید تعیین می کند که از کجا جستجو را شروع کنید.

برای این منظور ، فقط سه مورد وجود دارد که باید به خاطر بسپارید:

بودجه

خبر خوب این است که خرید بهترین لپ تاپ عالی هرگز مقرون به صرفه نبوده است. تا زمانی که نیازهای بسیار مشخص و طلبکاری نداشته باشید ، احتمالاً نیازی به هزینه بیش از 800 دلار نخواهید داشت. اگر نیاز شما متوسط ​​نیست ، حتی قیمت های پایین تری نیز در دسترس است. اگر به دنبال یک جایگزین واقعی در کلاس دسکتاپ یا یک مدل فوق العاده باریک و مجهز به برق هستید ، بسته به ویژگی هایی که انتخاب می کنید باید انتظار پرداخت تا 1200 دلار یا بیشتر را داشته باشید.
استفاده کنید

مثل اینکه برای بردن بچه ها به مدرسه فراری نمی خرید ، چرا اگر فقط به وبگردی ، تماشای Netflix و اجرای نرم افزارهای اساسی برای بهره وری نیاز دارید ، یک لپ تاپ ساخته شده برای بازی های سخت خریداری کنید؟ بهترین لپ تاپ برای شما لپ تاپی است که دقیقاً همان کاری را انجام دهید که شما برای انجام آن نیاز دارید - نه لپ تاپ که برای نیازهای شخص دیگری طراحی شده باشد.
قابل حمل بودن

تعداد زیادی لپ تاپ بسیار قابل حمل با قیمت های مختلف وجود دارد. اما کوچک و قابل حمل نگه داشتن چیزهایی که به تنظیمات خود ویژگی اضافه می کنید ، هزینه نیز را افزایش می دهد. به این روش فکر کنید: ممکن است دو لپ تاپ کاملاً قدرتمند وجود داشته باشد ، اما اگر یکی از آنها سبک تر و کوچکتر باشد ، این مدل گران قیمت تر خواهد بود. خبر خوب این است که اگر قابلیت حمل و نقل مهم است ، اگر می خواهید بودجه خود را افزایش دهید ، معمولاً راهی برای دریافت آن وجود دارد.

همانطور که در لپ تاپ ها بررسی می کنیم ، این سه ملاحظه را بخاطر بسپارید. چه دانشجو باشید ، چه یک مسافر تجاری ، یک بازیکن - یا کسی که کمی از همه کارها را انجام می دهد - تا زمانی که کار ما تمام شد ، شما باید درک خوبی از آنچه می خواهید و آنچه می توانید داشته باشید داشته باشید ، که باید ایجاد کند تصمیم خرید شما کاملا نرم و صاف است.
چه چیزی در داخل است؟

اگرچه همه اجزای سازنده لپ تاپ مهم هستند ، اما فناوری درون آن تعریف می کند که لپ تاپ شما برای کارهای خاص چقدر سریع و چقدر توانایی دارد. بخاطر داشته باشید که اگرچه مقدار بیشتری بهتر است ، اما هزینه نیز به همراه خواهد داشت. به دنبال بهترین چیزی باشید که توانایی خرید آن را دارید.

پردازنده (CPU)

واحد پردازش مرکزی یا پردازنده مرکزی مغز عملیات است و تنها مهمترین قسمت مربوط به توانایی لپ تاپ شماست. دو مارک اصلی پردازنده وجود دارد: Intel و AMD. در حالی که هر دو شرکت CPU عالی (مغز یک لپ تاپ) می سازند ، تفاوت هایی وجود دارد.

پردازنده های AMD گران ترند و از نظر عملکرد گرافیکی کمی کمتر از معادل های Intel هستند. تراشه های AMD می توانند در هزینه شما صرفه جویی کنند در حالی که همچنان برای کارهای روزمره به شما انرژی زیادی می دهند - ThinkPad E14 (14 اینچی) ما یک نمونه عالی از یک لپ تاپ تجاری مناسب با بودجه و در عین حال کاملاً برجسته است.

پردازنده های بالای خط مانند Intel Core i7 و i9 برای انجام کارهای سخت مانند ویرایش عکس و فیلم یا اجرای نرم افزار CAD بسیار مناسب هستند ، اما بسیاری از برنامه های محبوب در پردازنده های میان رده نیز به خوبی اجرا می شوند.
RAM و حافظه

RAM چیست؟ RAM مخفف حافظه دسترسی تصادفی است و جایی است که CPU پرونده هایی را که در حال حاضر با آنها کار می کند مانند سیستم عامل و هر برنامه ای که باز کرده اید قرار می دهد. هرچه میزان RAM بیشتر باشد ، برنامه های بیشتری می توانید همزمان اجرا کنید و عملکرد کلی سیستم شما سریعتر خواهد بود. برای بسیاری از افراد ، سرمایه گذاری بیشتر در RAM باعث افزایش چشمگیر عملکرد نسبت به خرید پردازنده سریعتر می شود.

چه مقدار RAM نیاز دارم؟
4 گیگابایت RAM - کمترین مطلق

تا زمانی که سیستم عامل Chrome را اجرا نکرده اید ، حداقل 4 گیگابایت RAM را جستجو کنید.
8 گیگابایت RAM - چند وظیفه ای و کار

برای برنامه های با سرعت بهتر و چند وظیفه ای ، 6-8 گیگابایت توصیه می شود. اگر چند وظیفه ای را به حداقل برسانید ، تقریباً همه برنامه ها و بازی ها با سرعت 8 گیگابایت بسیار روان اجرا می شوند.
16 گیگابایت RAM - عملکرد بالا و بازی

اگر دستگاهی می خواهید که بتواند در هنگام اجرای برنامه های رسانه های اجتماعی از پس بازی های سخت گیرانه به راحتی برآید ، دریچه ای از برگه های مرورگر باز و موارد دیگر را جابجا کنید ، باید حداقل 16 گیگابایت را انتخاب کنید.
ذخیره سازی

درایوهای سخت: لپ تاپ ها از یک درایو حالت جامد (SSD) یا از درایو دیسک سخت (HDD) برای ذخیره سازی استفاده می کنند - گاهی اوقات هر دو! SSD ها ریز هستند و تقریباً هیچ وزنی ندارند. این درایوها در خواندن و نوشتن داده ها بسیار سریعتر از HDD ها هستند - به علاوه لپ تاپ های مجهز به SSD در چند ثانیه بارگیری می شوند.

با این حال ، هزینه SSD برای هر گیگابایت فضای ذخیره سازی بسیار بیشتر از HDD های بزرگتر و کندتر است ، بنابراین معامله بین این دو فناوری ظرفیت ذخیره سازی در مقابل قیمت است. ظرفیت ذخیره سازی در SSD تقریباً دو برابر هزینه یک فضای مشابه برای هارد دیسک است.

همانطور که گفته شد ، مزایای SSD ها کاملاً قابل مقایسه است و ما اکیداً توصیه می کنیم قبل از خرید لپ تاپ با HDD ، به این موضوع توجه کنید که آیا می توانید با ظرفیت کمتری از آن زندگی کنید.

هارد دیسک های اکسترنال: با داشتن دیسک های سخت اکسترنال (HDD) بسیار مقرون به صرفه و قابل حمل ، ممکن است متوجه شوید که می توانید به راحتی پرونده روزانه خود را نگه دارید
[ بازدید : 167 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارزون تر بخرید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]