چگونه یک کفش خوب بخریم؟

جمعه 3 بهمن 1399
15:57
احمد رضایی

قبل از اینکه حتی پا را در یک جفت کفش مخصوص دویدن قرار دهید ، دانستن تمام جزئیات کفشی که در طی چند صد مایل آینده با شما خواهد بود ، همراه با آنچه در مراحل خرید کفش انتظار می رود ، مفید است. سرانجام ، نگاهی به کفش های مورد علاقه ما در دسته های مورد علاقه خود ، از بالشتک گرفته تا بهترین مسیرها ، بیندازید.
کفش آناتومی 101

برای شروع کار ، درک اهداف هر یک از عناصر کفش دویدن و اینکه حتی چگونه کوچکترین تمایز ممکن است بر تجربه شما تأثیر بگذارد ، مفید است. در اینجا عناصر اصلی برای دانستن وجود دارد. (و برای یک غواصی عمیق تر ، می توانید در مورد تمام عناصر کفش دویدن بیشتر بدانید.)
بالایی
Adidas Aerobounce ST
مت رینی
تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

همه چیز بالای زیره. مدل های مدرن که به طور سنتی با لایه هایی از پارچه و مش دوخته شده و بهم چسبانده می شوند ، به طور فزاینده ای از بافندگی و چاپ برای ایجاد یک قسمت رویه یک پارچه استفاده می کنند که در مکان های مناسب کشیده یا پشتیبانی می شود.

به دنبال چه چیزی بگردید: بالایی که مانند پای شما شکل گرفته و از هر جایی که لمس شود صاف است و در هر جایی بند نمی شود و آن را نمی بندد.
یقه مچ پا

بروکس گلیسیرین 17
ترور راآب
تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

بسته بندی در قسمت بالای دهانه کفش که پاشنه را در جای خود نگه دارد. بعضی از کفش ها از بالشتک ضخیم استفاده می کنند در حالی که بعضی دیگر بیشتر به شکل آن اعتماد می کنند.

به دنبال چه چیزی بگردید: به لغزش پاشنه پا ، نحوه تعامل بالشتک با استخوان های کنار مچ پا توجه کنید و اینکه آیا منحنی پشت باعث تحریک تاندون آشیل می شود.
شمارنده پاشنه
Saucony Xodus ISO
ترور راآب
تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

یک فنجان نیمه سخت به صورت لایه لایه در داخل قسمت عقب پا که از پاشنه شما استفاده می شود و از آن پشتیبانی می کند. برخی از کفش ها دارای یک بسته بندی پاشنه خارجی هستند که عملکردی مشابه دارد در حالی که کفش های مینیمال شمارنده پاشنه پا را از بین می برند تا آزادی حرکت کامل داشته باشد. تحقیقات نشان داده است که شمارنده های پاشنه قادر به کنترل حرکت نیستند ، اما آنها پاشنه پا را برای فرودهای ثابت و پشتیبانی می کنند.

به دنبال چه چیزی بگردیم: پاشنه ای که باعث حرکت راحت مچ پا شود.
زین اسب
Altra Lone Peak 4
ترور راآب
تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

این ناحیه تقویت شده در اطراف فرورفتگی - قوس پای یک فرد بین توپ و مچ پا - که با بندها تعامل دارد و کفش را ایمن روی پا نگه می دارد. طراحان انواع پوشش ها ، سوراخ ها و سیستم های اتصال دهنده را ایجاد کرده اند تا زین را از نزدیک به هر شکل پا قالب بزنند.

به دنبال چه چیزی بگردید: به نحوه قرارگیری و نگه داشتن زین در پای خود توجه کنید ، ضمن اینکه امکان گنبدی شدن طبیعی قوس در حین قدم زدن را دارید ، احساس ایمنی را بدون لغزش ایجاد کنید.
جعبه toebox
Saucony Xodus ISO
ترور راآب
تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

تمام قسمت های بالایی آن از جلوی سوراخ ها تا انتهای کفش است. اغلب با سپر انگشت تقویت شده که پارچه را از انگشتان پا نگه داشته و از لک زدن ، به ویژه در کفش های دنباله دار محافظت می کند ، درپوش می بندید.

به دنبال چه بگردید: جعبه انگشتی که سر راه شما قرار نگیرد ، اجازه می دهد تا پای شما خم شود و به طور طبیعی در عرض و طول گسترش یابد بدون اینکه انگشتان شما را ببندد یا مالش دهد.
زیره
کفش ، نارنجی ، زرد ، کفش ، بنفش ، کفش ورزشی ، شخصیت خیالی ،
لاکوتا گامبیل
تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

جایی که لاستیک با جاده روبرو می شود. اغلب از انواع ترکیبات لاستیکی یا فومی ساخته شده در مناطق استراتژیک برای افزایش عمر سایش یا افزایش انعطاف پذیری یا انعطاف پذیری ساخته شده است.

به دنبال چه مواردی باشید: موادی که بدون افزودن وزن اضافی یا سفتی ، کشش و دوام را ایجاد می کنند و به شکل یک رد پا هستند که با شما مطابقت داشته و از نظر پایداری زیر پا ، سطح مطلوبی را به شما می دهد.
شیارهای فلکس و فنر انگشتان پا
بروکس شبح 12
ترور راآب
تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

برای اینکه کفش مانند خم شدن پای شما خم شود ، بسیاری از کفش ها از شیارهای زیر توپ پا استفاده می کنند. چرخاندن انگشت پا به بالا ، فنر انگشت پا یا برش دادن میانه کف به یک الگوی راک ، باعث می شود پا از طریق گام بلند شود. تفاوت های کوچک در مکان یا زاویه می تواند مکانیک و احساس را تغییر دهد و اینکه چه درجه ای از انعطاف پذیری برای سرعت شما بهتر است تغییر می کند.

چه چیزی را باید جستجو کرد: کفشی که می خواهد حرکت کند یا اینکه رول شما می خواهد حرکت کند - با سرعتی که از کفش استفاده می کنید.
زیر میانی
سفید ، مشکی ، کفش ، کفش ، سیاه و سفید ، مفصل ، پا ، معماری ، عکاسی ، کفش ورزشی ،
لاکوتا گامبیل
تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

مواد کف بین زیره و قسمت فوقانی ، طراحی شده برای دوش گرفتن دونده از نیروهای ضربه و هدایت پا از طریق گام.

به دنبال چه چیزی بگردید: ضخامت و ماده متوسط ​​کف پا که در سرعت دویدن درست احساس می شود ، نه خیلی نرم و نه خیلی سفت و بدون اضافه وزن.
بالشتک زدن پاشنه
New Balance Fresh Foam بیشتر
ترور راآب
تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

مواد میانی کف برای ایجاد حداقل ضربه شوک در اثر برخورد پاشنه طراحی شده است. بعضي از کفشها علاوه بر استفاده از انواع مواد بالشتک ، از ناحيه نرم تري "بالشتک تصادف" در لبه خارجي پا يا پاشنه خارجي گرد براي صاف کردن فرود برخوردارند. تحقیقات نشان داده است که بody بیشترین بالشتک سازی را برای مفاصل شما فراهم می کند و این که شما در یک کفش بالشتکی بیشتر سخت می گیرید ، بنابراین بالشتک زدن پاشنه عمدتا مربوط به راحتی درک می شود.

به دنبال چه چیزی باشید: تعادل بین بالشتک سازی ، پایداری و احساس زمین ، و توجه داشته باشید که آیا کفش به جایی که انتظار دارید لمس کرده و به شکلی درست در می آید یا در می آید.
بالشتک جلوی پا
کفش ، سفید ، قرمز ، کفش ، کارمین ، کفش ورزشی ، کفش ورزشی ، کفش در فضای باز ، چسب ، لاستیک مصنوعی ،
لاکوتا گامبیل
تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

مواد میانی کف برای کاهش تأثیر بیشترین نیروهای گام در هنگام بارگیری و فشار دادن جلوی پا طراحی شده است. در حالی که مکانیک بدن تا حد زیادی بالشتک سازی را برای همه موارد بالای مچ پا فراهم می کند ، بالشتک زدن کفش جلوی پا از ساختارهای پا محافظت می کند. نوید مواد و طرح های جدید "بازگرداندن انرژی" این است که آنها می توانند هم از پای شما محافظت کنند و هم باعث تحریک آن شوند.

به دنبال چه چیزی باشید: به واکنش پذیری کفش توجه کنید ، به دنبال تعادل بین راحتی بالشتک و یک سکوی محکم فشار هستید.
قطره پاشنه پا
کفش ، کفش ، سفید ، لباس ورزشی ، کفش پیاده روی ، کفش مخصوص دویدن ، کفش ورزشی ، کفش فضای باز ، نارنجی ، نایک رایگان ،
لاکوتا گامبیل
تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

اختلاف قد بین پاشنه و توپ شما هنگام ایستادن در کفش. کارشناسان در مورد اهمیت قطره مربوط به آسیب دیدگی اختلاف نظر دارند ، اما اتفاق نظر دارند که تغییر قطره نیروها را به طور متفاوتی در پا و ساق تقسیم می کند و می تواند قدم شما را تغییر دهد.

به دنبال چه چیزی بگردید: کفشی که در سرتاسر گام ، از لمس تا انگشت پا ، احساس صحیح داشته و استرس را بر روی هر قسمت ضعیف پای شما کاهش می دهد.
ویژگی های تثبیت کننده
361 قشر 3
ترور راآب
تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

طراحان از فن آوری های مختلفی (مانند ستون های میانی ، فوم های با تراکم دوگانه ، گوه های واروس ، ریل های راهنما و هندسه های کفش گسترده تر) استفاده می کنند تا سعی کنند پا را از حرکت بیش از حد ، در درجه اول بیش از حد تلفظ یا نورد به داخل ، دور کنند. دانشمندان اتفاق نظر دارند که اکثر افراد نیازی به تصحیح تلفظ ندارند ، اما به نظر می رسد دستگاه های کنترل و پایداری به برخی از دونده ها کمک می کند تا مسیر حرکتی مورد نظر خود را حفظ کنند.

به دنبال چه چیزی باشید: کفشی که به پای شما اجازه می دهد راحت و به طور طبیعی از طریق گام حرکت کند ، کفش به عنوان تکیه گاه و نه اصلاح کننده ، از ثبات برخوردار است.
اسکولاینر
طراحان GoRun MaxTrail
ترور راآب
تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

پد قابل جدا شدن کف داخل کفش که خطوط زیر پای شما را بالش می کند. جوراب اتصال ، به همراه هندسه کفش ، بیشتر مواردی را که مردم به "پشتیبانی قوس" می گویند فراهم می کند و راحتی اولیه کفش را به کفش می بخشد.

به دنبال چه مواردی باشید: به احساس کفش در حال دویدن توجه کنید ، جایی که نرمتر همیشه بهتر نیست و پا به صورت پویا کار می کند تا پشتیبانی و بالشتک خود را ارائه دهد.
از اشتباهات معمول کفش پرهیز کنید

کارمندان فروشگاه های مخصوص دویدن می بینند که دونده ها هنگام ورود به خرید کفش مرتباً مرتکب همان اشتباهات می شوند. نه شما ، نه دیگر ، به لطف این توصیه از پنج صاحب فروشگاه / مدیر برجسته.
داستان مرتبط
5 هک آسان برای سفارشی سازی و کامل سازی کفش های خود

اشتباه شماره 1: خرید برای ظاهر. "برخی از دوندگان بیش از حد به مد توجه دارند و ما سعی می کنیم مردم را از این امر دور کنیم. غالباً ، وقتی کفشی بدست می آورند که خنک به نظر می رسد ، سرانجام در عرض چند ماه برمی گردند و می گویند: "این کفش به من آسیب می زند. من با آن مشکلی داشتم. ”هنگام خرید ، فکر کنید و متناسب باشید ، نه مد.” - برایان ماهون ، دونده فیلادلفیا ، فیلادلفیا

http://harajierooz.ir/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D9%81%D8%B4/


[ بازدید : 147 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارزون تر بخرید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]