راهنمای خرید مودم - بهترین مودم بازار چیست ؟

دوشنبه 20 بهمن 1399
21:57
احمد رضایی

بدانید که به اندازه "برادر" کوچکترش ارزان نیست ، اما با این وجود ارزش بسیار خوبی برای پول دارد. پشتیبانی از استانداردهای ADSL2 + و VDSL2 برای اتصالات تا 100 مگا. این چهار پورت 10/100 Mbps Fast Ethernet دارد که شامل 1 EWAN ، 1 پورت USB 2.0 و دو آنتن خارجی است. از WPS ، شبکه مهمان و کنترل والدین پشتیبانی می کند. این باند دوتایی نیست: سرعت انتقال داده تا 300 مگابیت در ثانیه (n بی سیم) را تضمین می کند.
TP-Link TD-W9970 مودم روتر 300 مگابیت در ثانیه بی سیم ADSL / VDSL2 ، 4 پورت 100

پیشنهاد را در آمازون مشاهده کنید


TP-Link Archer C50 (فقط روتر)

برای افزایش کمی قیمت ، من مدل TP-Link Archer C50 را ارائه می دهم - این روتر به تنهایی ، اما با پشتیبانی از چهار آنتن ، سرعت انتقال بی سیم نوع "گیگابیت" در دامنه فرکانس 2.4 گیگاهرتز ، که به 300 مگابیت در ثانیه و 5 گیگاهرتز می رسد باند که از طریق آن می تواند به سرعت 867 برسد. مگابیت در ثانیه مدل دو طرفه بدون مودم داخلی اما با پورت WAN برای اتصال مستقیم به اینترنت یا مودم اختصاصی. از طریق برنامه قابل کنترل است و می تواند به راحتی چهار اتاق را بدون قطع اتصال شبکه تحت پوشش قرار دهد.
روتر Wi-Fi TP-Link Archer C50 AC1200 ، باند دوگانه - 300 مگابیت در ثانیه ، 2.4 گیگاهرتز و 86

پیشنهاد را در آمازون مشاهده کنید


D-Link GO-DSL-AC750 (روتر مودم)

یکی از پخش کننده های دوگانه نامحدود با پشتیبانی از AC بی سیم امروز در دسترس است. دارای 4 پورت اترنت سریع 10/100 ، پورت USB برای چاپگر و اتصال دیسک های سخت با چیپ ست Mediatek MT751x البته ، البته از استاندارد ADSL 2+ پشتیبانی می کند. مشخصه آن با طراحی جمع و جور و ظریف ، سرعت انتقال تا 750 مگابیت بر ثانیه را تضمین می کند.
روتر مودم بی سیم D-Link GO-DSL-AC750 ADSL2 / 2 + ، فناوری 750AC ، ...

پیشنهاد را در آمازون مشاهده کنید


TP-LINK Archer C60 (فقط روتر)

اگر می خواهید هزینه کمتری در TP-Link صرف کنید ، این مدل همچنین مدل TP-Link Archer C60 را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تا با استفاده از پنج آنتن و دو نوار (2.4 و 5 گیگاهرتز 2.4 و 5 گیگاهرتز) سرعت تا 1350 مگابیت بر ثانیه را انتقال دهید: این مدلی است که پوشش گسترده و عملکرد خوب را تضمین می کند ، ایده آل عمدتا برای انتقال محتوای چندرسانه ای با وضوح بالا. با استفاده از نرم افزار Tether: تلفن هوشمند ، می توان کنترل والدین و شبکه مهمان را مدیریت کرد تا شبکه خود را به دوستان و خانواده ای که می خواهند از WiFi خود استفاده کنند ارائه دهد. مودم در این مدل ادغام نشده است.
TP-Link C60 Archer - AC1350 Dualband 450 Mbps 2.4 GHz و 8 G روتر Wi-Fi

پیشنهاد را در آمازون مشاهده کنید


Asus RT-AC53 (فقط روتر)

TheAsus RT-AC53 این یک روتر بسیار کم کیفیت و بدون مودم یکپارچه است. دارای پورت WAN برای اتصال مستقیم به اینترنت یا مودم خارجی ؛ حداکثر سرعت انتقال داده تا 750 مگابیت بر ثانیه را تضمین می کند و از باند های 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز در حالت دو باند MIMO پشتیبانی می کند. همانطور که به راحتی مشاهده می کنید ، سه آنتن خارجی نصب می شود ، دارای دو گیگابایت پورت اترنت و همچنین یک پورت USB 3.0 برای به اشتراک گذاری پرونده ها از طریق شبکه است.
Asus RT-AC53 Gigabit Router Wireless-AC750 Dual-Band 802.11ac، 433 Mb ...

پیشنهاد را در آمازون مشاهده کنید


TP-LINK Archer C5 (فقط روتر)

یک روتر میان رده خوب و بدون مودم یکپارچه TP-Link Archer C5 است که می تواند حداکثر سرعت انتقال اطلاعات 1.2 گیگابیت بر ثانیه (AC1200) را با استفاده از باند دوگانه 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز تضمین کند ، دارای دو آنتن قابل تعویض ، چهار گیگابایت پورت اترنت با حداکثر سرعت 1000 مگابیت در ثانیه ، دو پورت. USB برای ذخیره دیسک و چاپگرها. برای خاموش کردن آنتن های رادیویی و در قسمت انتخابگر عقب یک دکمه خاموش / روشن وجود دارد و برای حداکثر امنیت فقط از آنتن های کابل استفاده کنید.
روتر گیگابیتی دو باند بی سیم TP-Link Archer C5 ، 4 پورت LAN اترنت ...

پیشنهاد را در آمازون مشاهده کنید


Netgear R6200 (فقط روتر)

اگر می خواهید حداکثر 50 یورو بمانید ، مودم داخلی برایتان مهم نیست ، Netgear R6200 بسیار خوبی وجود دارد که می تواند در باند دوگانه به حداکثر سرعت 1200 گیگابایت بر ثانیه برسد. این مدل از QoS پیشرفته برای اولویت بندی بسته های داده مورد نیاز بیشتر ، و دسترسی USB ReadyCloud برای به اشتراک گذاشتن محتویات درایوهای سخت در ابر و حافظه پشتیبانی می کند. توسط برنامه قابل کنترل است ، دارای چهار پورت اترنت و پورت WAN برای اتصال مودم خارجی است.
روتر Netgear R6220 WiFi AC1200 دو باند سرعت بی سیم تا ...

پیشنهاد را در آمازون مشاهده کنید


D-Link DSL-3782 (روتر مودم)

la D-Link DSL-3782 این یک روتر مودم با دامنه خوب با پشتیبانی از AC بی سیم و در نتیجه پشتیبانی دوگانه است. پشتیبانی از ADSL2 + و VDSL2 ، شامل 4 پورت اترنت سریع ، یک پورت USB و انتقال سرعت انتقال داده 1200 مگابیت بر ثانیه را تضمین می کند. 300 مگابیت بر ثانیه در باند 2.4 گیگاهرتز و 867 مگابیت در ثانیه در باند 5 گیگاهرتز. دو تا وجود دارد

بهترین مودم ها


مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 تی پی-لینک مدل TD-W8961N_V1

پورت RJ-11 برای اتصال خط تلفن بهره می‌برد. این محصول، ترکیبی از عملکردهای یک مودم +ADSl2 با سرعت بالا، یک روتر بی‌سیم و یک اکسس پوینت بی‌سیم است و از نسل سوم استانداردهای بی‌سیم یعنی سری N هم بهره می‌برد. به همین دلیل قادر است حداکثر سرعت 300 مگابیت بر ثانیه را که سرعت خوبی است، برای برقراری ارتباط بی‌سیم ارائه دهد؛ البته این عدد 300 مگابیت بر ثانیه، نشان‌دهنده‌ی حداکثر سرعت انتقال اطلاعات در شبکه‌ی بی‌سیم توسط این مودم است و به سرعت اینترنت شما هیچ ارتباطی ندارد. مودم بی‌سیم TD-W8961N برای کاربری خانگی، یک دفتر کار کوچک با حداکثر 4 کامپیوتر و کارهایی مانند انجام بازی‌های آنلاین، مکالمه‌ی اینترنتی و حتی پخش ویدیو HD نیز مناسب است و می‌تواند قابلیت‌های رمزگذاری WPA-PSK و WPA2-PSK را به شما عرضه کند. این محصول از لحاظ شکل ظاهری، پورت‌ها و کلیدها کاملا مثل W8961ND است و تنها تفاوت این محصول این است که آنتن‌های W8961N ثابت هستند و از محصول جدا نمی‌شوند؛ ولی آنتن‌های W8961ND قابلیت جداشدن از محصول را هم دارند.

مودم روتر ADSL2 Plus بی‌ سیم N300 دی-لینک مدل DSL-2740U

مودم روتر «DSL-2740U» محصولی از برند «دی-لینک» (D-Link) است. این مودم روتر بی‌سیم، شباهت زیادی به مدل 2750U همین شرکت دارد و تنها تفاوتش با مدل نام‌برده، نداشتن پورت USB است. DSL-2740U با به‌کارگیری درگاه یکپارچه‌ی پرسرعت +ADSL2 به اینترنت متصل می‌شود و سرعت دانلود 24 مگابیت بر ثانیه و آپلود 1 مگابیت بر ثانیه را برای شما فراهم می‌سازد. با این دستگاه می‌توانید اینترنت خود را با کامپیوترها و دیگر دستگاه‌های تحت شبکه به اشتراک بگذارید؛ همچنین این مودم روتر قادر است بستری امن و مطمئن را با به‌کارگیری فایروال و کیفیت سرویس (QoS) که شامل حفاظت فایروال، کنترل دسترسی کاربر، استاندارد امنیت بی‌سیم WPA/WPA2 و سیستم الویت‌بندی انتقال‌داده‌هاست، برای ارتباطات صوتی، دانلود فایل و انجام بازی‌های رایانه‌ای روی اینترنت برای شما فراهم سازد. شبکه‌ی بی‌سیم داخلی با کارآیی بسیار بالا و استاندارد بی‌سیم N همراه با سرعت 300 مگابیت در ثانیه، فناوری ایدئالی برای برقراری ارتباطات بی‌سیم با سرعت زیاد هستند که هم‌زمان با دستگاه‌های بی‌سیم 802.11n/g/b هم سازگاری دارند و اتصال آماده‌ای را برای کاربران بی‌سیم فراهم می‌کند. در عین حال با استفاده از 4 پورت اترنت (RJ45) می‌توان به صورت هم زمان سیستم‌های کابلی تحت شبکه را هم به اینترنت متصل کرد.

مودم روتر بی‌سیم ADSL2 Plus تی پی-لینک مدل W8961N

تی‌پی-لینک W8961N یک مودم‌روتر +ADSL2 است که از 4 عدد پورت شبکه (RJ-45) برای اتصال به‌صورت باسیم، دو عدد آنتن برای اتصال بی‌سیم و یک عدد پورت RJ-11 برای اتصال خط تلفن بهره می‌برد. این محصول، ترکیبی از عملکردهای یک مودم +ADSl2 با سرعت بالا، یک روتر بی‌سیم و یک اکسس پوینت بی‌سیم است و از نسل سوم استانداردهای بی‌سیم یعنی سری N هم بهره می‌برد. به همین دلیل قادر است حداکثر سرعت 300 مگابیت بر ثانیه را که سرعت خوبی است، برای برقراری ارتباط بی‌سیم ارائه دهد؛ البته این عدد 300 مگابیت بر ثانیه، نشان‌دهنده‌ی حداکثر سرعت انتقال اطلاعات در شبکه‌ی بی‌سیم توسط این مودم است و به سرعت اینترنت شما هیچ ارتباطی ندارد. مودم بی‌سیم W8961N برای کاربری خانگی، یک دفتر کار کوچک با حداکثر 4 کامپیوتر و کارهایی مانند انجام بازی‌های آنلاین، مکالمه‌ی اینترنتی و حتی پخش ویدیو HD نیز مناسب است و می‌تواند قابلیت‌های رمزگذاری WPA-PSK و WPA2-PSK را به شما عرضه کند.

منبع


[ بازدید : 145 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارزون تر بخرید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]