راهنمای خرید هدفون باکیفیت

سه شنبه 20 آبان 1399
14:22
احمد رضایی

اصول هدفون
انواع هدفون
میکروفن درون خطی چیست؟
تعیین راحتی و تناسب
اندازه گیری سر و صدا
باز در مقابل بازگشت بسته
بهترین هدفون براساس نوع
بهترین برای لغو صدا
بهترین هدفون گوش
بهترین هدفون پشت باز
بهترین هدفون پشت بسته
بهترین هدفون بالای گوش
بهترین هدفون باس
بهترین هدفون توسط مارک
بهترین هدفون JBL
بهترین هدفون سونی
بهترین هدفون صوتی-فنیکا
بهترین هدفون Beats
بهترین هدفون Bose
بهترین هدفون AKG
بهترین هدفون Plantronics
بهترین هدفون سنهایزر
بهترین هدفون Skullcandy
بهترین هدفون با قیمت
بهترین هدفون با قیمت زیر 50 دلار
بهترین هدفون با قیمت کمتر از 100 دلار
بهترین هدفون با قیمت زیر 200 دلار
بهترین هدفون از سبک زندگی
بهترین هدفون برای دوستداران موسیقی
بهترین هدفون DJ
بهترین هدفون برای خواب
بهترین هدفون برای بازی
بهترین هدفون برای کودکان
بهترین هدفون برای مخلوط کردن
بررسی هدفون
لغو سر و صدا TaoTronics TT-EP01
هدفون سطح مایکروسافت
Senso ActivBuds بی سیم
Jaybird X4 Wireless Sport
AUKEY بی سیم
لغو سر و صدا Bose 700
Bose SoundSport بی سیم
Jabra Elite 65t
Sennheiser HD1 رایگان
Sennheiser HD 650
سنهایزر PXC 550
Sony MDR-RF995RK
سونی WH-1000XM3
سونی WH-XB900N
نبض Bose Soundsport

خواه طرفدار موسیقی ، پادکست باشید یا به سادگی دوست دارید با «دستیار Google» صحبت کنید ، یک هدفون عالی می تواند تجربه گوش دادن به همه را دگرگون کند. تنها مشکل این است که تعداد زیادی هدفون مختلف وجود دارد و همه آنها چیزی کمی متفاوت برای ارائه دارند.

بنابراین هنگام خرید بهترین مارک هدفون چیست؟ یک هدفون جدید چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟ خوب ، برای مبتدیان ، شما می خواهید در مورد عامل کلی شکل فکر کنید. فاکتورهای اصلی هدفون های داخل گوش ، گوش و گوش بیش از حد هستند - و همه آنها قابلیت حمل و نقل مختلف را دارند. در مرحله بعدی ، می خواهید طراحی هدفون را در نظر بگیرید. ما در اینجا درباره ظاهر صحبت نمی کنیم - اگرچه ممکن است برای شما نیز مهم باشد. در عوض ، طراحی یک جفت هدفون به پشت باز یا بسته بودن آن اشاره دارد و تفاوت در تجربه گوش دادن می تواند بسیار زیاد باشد. همچنین می خواهید سیم یا بی سیم بودن آنها را در نظر بگیرید و اگر ویژگی های دیگری دارند - مانند پشتیبانی دستیار دیجیتال.

نام تجاری نیز می تواند مهم باشد. در حالی که نام های Sennheiser ، Shure ، JBL ، Bose و Audio Technica اغلب برخی از خانواده های معروف در صنعت صوتی محسوب می شوند ، مارک های کمتر شناخته شده ای مانند Jaybird ، Libratone و Soul می توانند چیزهای زیادی برای ارائه داشته باشند. هنوز هم ، گرچه قیمت ارزان تری دارند اما شما می خواهید هنگام خرید هدفون از شرکتی که سابقه واقعی در این فضا ندارید ، بسیار مراقب باشید. به هر حال ، اغلب دلیلی وجود دارد که به مارک های معروف اعتماد بیشتری می کند.

با در نظر گرفتن متغیرهای بسیار ، تشخیص اینکه کدام هدفون برای شما مناسب است دشوار است. به همین دلیل ما این راهنما را تهیه کرده ایم.
فاکتور فرم: سبک شما چیست؟

اولین چیزی که باید هنگام خرید یک هدفون جدید به آن فکر کنید ، فاکتور شکل آن است. به طور کلی ، سه عامل اصلی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود - داخل گوش ، روی گوش و روی گوش.
هدفون های داخل گوش برای قابلیت حمل بسیار مناسب هستند

هدفون های داخل گوش ممکن است عملکرد بدی داشته باشند ، اما واقعیت این است که هدفون های قابل حمل در بازار هستند ، بنابراین اگر به دنبال چیزی برای حرکت هستید (می توانید آنها را به راحتی جمع کنید و در آنها ذخیره کنید جیب شما) ، این ممکن است بهترین شرط بندی شما باشد. همانطور که از نام آن مشخص است ، هدفون های داخل گوش در گوش شما قرار می گیرند. بعضی از آنها روی گوش خارجی شما ، بخصوص روی بخشی از گوش خارجی به نام "ضد ترخم" قرار می گیرند. برخی دیگر کمی عمیق تر به مجرای گوش رانده می شوند ، که به آنها کمک می کند تا در محل خود بمانند (ایده آل برای استفاده در هنگام ورزش یا سایر فعالیت های سخت).

قابلیت حمل یک چیز است ، اما راحتی چیز دیگری است. در حالی که بدون شک هدفون بالای گوش راحت ترین و راحت ترین هدفون موجود است ، هدفون داخل گوش کمترین هدف را دارد. برخی از جفت ها حتی می توانند به غضروف گوش شما آسیب برسانند - اگرچه این موارد بسیار نادر هستند و معمولاً فقط در صورتی خوشحال می شوند که بیش از حد از هدفون های داخل گوش خود استفاده کنید. به طور کلی ، اکثر مردم به احساس هدفون داخل گوش عادت می کنند ، اما اگر یک جفت هدفون جدید بخرید استفاده از آن ممکن است چند روز طول بکشد

https://virgool.io/@m_209975/%D9%86%D9%82%D8%AF-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81-%D9%87%D8%AF%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-xo3lxmp2ojej


[ بازدید : 155 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارزون تر بخرید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]