خرید هدفون از آمازون

سه شنبه 4 آذر 1399
15:29
احمد رضایی

یافتن بهترین هدفون متناسب با سبک و عادات شنیداری شما ممکن است دشوار باشد - مخصوصاً وقتی مدل های بسیار متنوعی برای انتخاب وجود دارد.

بهترین هدفون شامل همه موارد از هدفون های بی سیم واقعی است خرید ارزان ترین هدفون که سیم را کاملا قطع می کنند تا هدفون های غوطه وری برای حذف نویز که جهان را مسدود می کنند - و همه چیز در این بین.

آنچه که در بهترین هدفون های سال 2020 مشترک است ، ارائه راحتی ، طراحی زیبا ، بالاترین کیفیت صدا و طیف وسیعی از ویژگی های خارق العاده از جمله دستیارهای صوتی داخلی و اتصال بی سیم است.
کدام سبک هدفون برای شما بهتر است؟

راهنمای جامع TechRadar برای بهترین هدفونی که می توانید امروز بخرید را بررسی کنید:

- بهترین هدفون


- بهترین هدفون بالای گوش.

- بهترین هدفون ها

- بهترین هدفون بی سیم

- بهترین هدفون های بی سیم واقعی

- بهترین هدفون های بی سیم

- بهترین هدفون های حذف کننده نویز

- بهترین هدفون شنا

- بهترین هدفون در حال اجرا

- بهترین هدفون سونی

- بهترین هدفون Bose

- بهترین هدفون Audio-Technica

یک هدفون عالی برای هر کسی که پادکست را دوست دارد ، به کتابهای صوتی یا دوستداران موسیقی گوش می دهد که کیفیت صدای برتر را نسبت به هر چیز دیگری اولویت دارند ، ضروری است. خبر خوب این است که گزینه های زیادی وجود دارد. می توانید هدفونی را پیدا کنید که متناسب با شما باشد چه به دنبال کیفیت صدای صوتی صوتی باشید و چه هدفون های مقرون به صرفه برای کار کردن.

و به زودی انتخاب بیشتری در راه است. شایعات مربوط به اولین هدفون بالای گوش اپل ، AirPods Pro 2 و AirPods 3 ماه هاست که مورد توجه قرار گرفته اند - و ما اطلاعات بیشتری را در مورد اولین هدفون Sonos نیز می شنویم.

با انتخاب گزینه های بسیار ، تصمیم گیری صحیح در خرید می تواند مشکل باشد. به همین دلیل ماموریت ما این است که شما را با بهترین هدفون برای نیازهای خود (و بودجه خود) جلب کنیم.

همچنین یک برنده کلی جدید نیز وجود دارد - Sony WH-1000XM4 XM3s را غصب کرده است تا به لطف ادامه صدای عالی ، به علاوه انبوهی از ویژگی های جالب جدید از جمله افزایش صدا ، لغو انعطاف پذیر صدا ، و صحبت کنید تا گپ بزنید.

ما شما را تشویق می کنیم که به همه هدفون های ذکر شده در TechRadar نگاه کنید. اما اگر عجله دارید و فقط می خواهید بهترین هدفونی را که پول شما در حال حاضر می تواند پیدا کند پیدا کنید ، بهترین گزینه های مربوط به هر دسته زیر را بررسی کنید.

جمعه سیاه و دوشنبه سایبری چطور؟

بهترین هدفون 2020: Sony WH-1000XM4

هدفونی که همه کار را انجام می دهد

طراحی صوتی: بسته | وزن: 8.95 اونس | طول کابل: 3.94 فوت | پاسخ فرکانس: 4 هرتز تا 40 کیلوهرتز | رانندگان: 1.57 اینچ | نوع درایور: از نوع گنبدی | حساسیت: 104.5 دسی بل | امپدانس: 47 اهم | عمر باتری: 30 ساعت | برد بی سیم: 30 متر (98 فوت) | NFC: بله

Sony WH-1000XM4 قابلیت حذف صدا و کیفیت صدای شگفت انگیز عالی را در طراحی سبک و راحت ارائه می دهد.

Sony WH-1000XM3 ، اگرچه تفاوت چندانی با نسخه های قبلی ندارند ، اما تعدادی از ویژگی های جدید از جمله جفت شدن چند نقطه ، ارتقاaling سطح بالا DSEE ، آگاهی از مکالمه و پخش خودکار / مکث با استفاده از یک سنسور داخلی همه به WH- کمک می کند 1000XM4 عنوان بهترین هدفون در سال 2020 را ادعا می کند.

با هر معیار ممکن ، Sony WH-1000XM4 یک جفت هدفون بی سیم برای حذف نویز است. آنها دقیقاً همان چیزی را که قول می دهند ارائه می دهند و به لطف لغو استثنایی صدا و پشتیبانی از رمزگذار پیشرفته ، برخی از آنها را تحویل می دهند.

علاوه بر تنظیمات ذکر شده در بالا ، Sony WH-1000XM4 از قالب 360 Reality Audio سونی پشتیبانی می کند که امکان پخش صدا بر روی هدفون استریو به علاوه کدک LDAC را فراهم می کند که می تواند بیت ریت تا 990 کیلوبیت بر ثانیه را ارسال کند. نکته تأسف برانگیز این است که دیگر از aptX یا aptX HD پشتیبانی نمی کند ، بنابراین مسافت پیموده شده پشتیبانی از Hi-Res Audio شما ممکن است متفاوت باشد.

علیرغم اینکه توسط XM4s غصب شده است ، Sony WH-1000XM3 هنوز قابل تأمل است - و احتمالاً اکنون با عرضه مدل جدید تخفیف داده می شود.

تقویت کننده ها

دامنه تقویت کننده های هدفون از 99 دلار تا 5000 دلار است. (بدون شک برونو مریخ 5K دارد.) چرا شما یکی می خواهید: یک آمپ هدفون خوب باعث افزایش عملکرد هدفون در چند درجه می شود ، از "سلام ، این بهتر به نظر می رسد" تا "واو ، تیلور سویفت خیلی بهتر از آن است که فکر می کردم " نحوه کار: از جمله موارد دیگر ، آمپ هدفون به اطلاعات دیجیتالی سطح پایین که اغلب هنگام ضبط دفن می شوند ، دسترسی پیدا می کند. نتیجه: وضوح بیشتر ، دامنه دینامیکی بزرگتر و جزئیات خارق العاده.

استفاده از آمپ هدفون به راحتی به صورت 1 ، 2 ، 3 است. 1) آمپر هدفون را به برق متصل کنید. 2) آمپ هدفون را با سیم پچ مناسب به دستگاه خود متصل کنید. اکثر آمپرها با سیم پچ های مختلف ارائه می شوند ، فقط موردی را که با دستگاه شما کار می کند انتخاب کنید ، اعم از تلفن ، رایانه لوحی ، گیرنده و غیره. 3) هدفون را به آمپ هدفون جدید وصل کنید. انجام شده.
DAC ها

DAC = مبدل دیجیتال به آنالوگ. موسیقی دیجیتال در قالب یک فایل MP3 به شدت فشرده شده و در نتیجه فاقد جزئیات و پویایی بخشی از ضبط آنالوگ اصلی است. اما یک DAC آن پرونده دیجیتال را دوباره به یک پرونده آنالوگ تبدیل می کند ... و آن پرونده آنالوگ بسیار نزدیک به ضبط اصلی استودیو است. اگرچه هر دستگاه پخش موسیقی دیجیتال از قبل دارای DAC است ، یک DAC جداگانه و بهتر فایلهای موسیقی شما را با وفاداری بیشتری تبدیل می کند. نتیجه: صدای بهتر ، غنی تر ، تمیزتر ، دقیق تر. (A DAC برای کار کردن به آمپ هدفون نیاز دارد ، اگرچه بیشتر مواردی که پیدا خواهید کرد نیز آمپر هستند).

DAC بین دستگاه شما زندگی می کند - هر آنچه که روی آن موسیقی گوش می دهید (تلفن هوشمند ، رایانه لوحی ، دستگاه پخش mp3 و غیره) - و هدفون شما. یک سیم DAC شما را به دستگاه وصل می کند و سیم دیگر هدفون را به DAC متصل می کند. شما در عرض چند ثانیه بلند می شوید و می دوید.

کابل ها و پایه ها

بسیاری از هدفون های بالای گوش برای محافظت در برابر گرد و غبار ، آلودگی و آسیب دیدگی ، دارای قاب های مخصوص خود هستند. اما اگر مرتباً به آنها گوش می دهید و می خواهید آنها را به رخ دیگران بکشید ، پایه هدفون گزینه مناسبی برای نمایش وسایل شماست. در مواردی که شما نیاز به ارتقا کابل هدفون یا لیوان گوش خود دارید ، برخی از مارک ها قطعات تعویض را می فروشند تا هدفون های شما مانند جدید باشد.
نوع موسیقی چطور؟

چه هدفونی برای گوش دادن به موسیقی progressive rock بهترین عملکرد را دارد؟ موسیقی کلاسیک معاصر چطور؟

در پایان روز ، اولویت هدفون کاملاً ذهنی است. برخی ممکن است کمی باس بیشتر را ترجیح دهند ، حتی اگر آنها فقط به کارهای کلاسیک باروک گوش می دهند ، در حالی که شخص دیگری واقعا به صدای خواننده در هیپ هاپ اهمیت می دهد. توصیه ما: این چیزی نیست که شما نگران آن باشید. و اگر در حال خرید یک هدفون برتر هستید (فکر کنید 600 دلار +) ، می توانید مطمئن باشید که هر جزئیات کمی با وضوح بکر ارائه می شود.
چرا چنین اختلاف زیادی در قیمت ها وجود دارد؟

یک هدفون رده بالا ، هر چیزی را در محدوده 1K تا 5K دلار می گویند ، با استفاده از بهترین مواد ساخته شده است ، و بیشتر اوقات ، مونتاژ ، کالیبره و آزمایش دستی است. (هدفون های کمتر از 1K دلار معمولاً روبات ساخته می شوند ، مانند اکثر اتومبیل ها ، دارای برخی مونتاژ دستی).

به عنوان مثال ، گوشهای هدفون Focal’s Utopia با چرم پوست بره ایتالیایی روی فوم حافظه با چگالی بالا پیچیده شده است. یوغ کاملاً متعادل است ، از الیاف کربن ، همچنین چرم پیچیده شده و واقعاً راحت است. در داخل ، درایورهای اسپیکر بریلیوم خالص ، و خیلی فنی نیستیم: یک پاسخ فرکانسی از مبدل Focal که از 5 هرتز تا بیش از 50 کیلوهرتز است - بدون هیچ گونه فیلتر متقاطع یا غیرفعال - که بسیار شگفت آور است و بسیار مناسب است حتی سیم مخصوص آن است و به طور خاص برای احترام و نگهداری سیگنال اصلی صوتی با محافظ مخصوص انتخاب شده است تا از تداخل محافظت کند.

در انتهای پایین ، اگر می توانید بدون رانندگان پوست بره ایتالیایی و بریلیوم خالص زندگی کنید ، هنوز هم می توانید با هزینه کمتر صدای دیدنی و جذاب دریافت کنید. (و BTW ، در World Wide Stereo ، اگر فکر نکنیم چیزی بخاطر کیفیت صدای پایین یا کیفیت ساخت آن ارزش دارد - ما آن را حمل نمی کنیم.)
گارانتی چطور؟

هنگام خرید از نمایندگی مجاز ، هدفون جدید شما با ضمانت کامل سازنده ارائه می شود. علاوه بر این ، با یک فروشنده مجاز ، علاوه بر پشتیبانی از تولید کننده ، از فروشنده پشتیبانی تلفنی و ایمیل دریافت می کنید.
هنوز مطمئن نیستید؟

مشکلی نیست ما اینجا هستیم ، و این همان کاری است که هر روز انجام می دهیم.

در استریوی جهانی ، ما با دقت تمام مارک ها و مدل های هدفون خود را بررسی می کنیم تا مجبور نشوید ، و سابقه 40 ساله نزدیک به سابقه کامل و رتبه بندی شماره 2 خدمات مشتری از USA Today همه چیز را می گوید. هدفون جدید شما یک سرمایه گذاری است ، آنها را از یک فروشنده معتبر با سابقه عالی خریداری کنید و شما به عنوان طلا خوب هستید.

و اگر هنوز مطمئن نیستید که کدام هدفون برای شما مناسب است ، یا اگر سوالی دارید که ما به آن پاسخ نداده ایم یا وضعیت منحصر به فردی دارید - در انتخاب تلفن صحبت نکنید و با ما صحبت کنید. جدی ، ما برای کمک به مشتریان در انتخاب های عالی ، هر بودجه و شرایطی ، زندگی می کنیم. روشی که ما آن را می بینیم: وقتی کار شما را درست انجام می دهیم ، چه اکنون ، سال دیگر یا حتی سال ها پس از فروش ، شما باز خواهید گشت. و احتمالاً بیش از یک بار. در نهایت ، ما هستیم

بهترین هدفون های داخل گوش: 1 هدفون بیشتر در گوش درایور سه گانه بیشتر

جستجوی شما برای هدفون های با صدای عالی و با ارزش در اینجا به پایان می رسد

طراحی صوتی: بسته | وزن: N / A | طول کابل: N / A | پاسخ فرکانس: 20-40،000Hz | رانندگان: N / A | نوع درایور: دینامیک | حساسیت: 99 دسی بل / مگاوات | امپدانس: 32 اهم | عمر باتری: N / A | دامنه بی سیم: N / A | NFC: N / A

پس از چند هفته گذراندن با هر دو هدفون گوشي 1MORE Triple Driver ، ما از ارزش زيادي كه آنها نشان مي دهند از بين رفتيم - به همين دليل آنها بهترين هدفون براي کساني هستند كه گوش هاي سيمي را دوست دارند.

با پرداخت 100 دلار / 100 پوند (حدود 168 دلار استرالیا) ، دشوار است که یک جفت هدفون با صدای بهتر و خوش ساخت تر از درایورهای سه گانه 1MORE در نظر بگیریم. (گفته شد ، اگر فقط کمی تصفیه اضافی و مواد لوکس می خواهید ، 1MORE Quad Drivers هنوز با دو برابر قیمت معامله می کنید).

بسیار کم است که ما می توانیم به خاطر Triple Drivers مقصر باشیم. مطمئناً ، ریموت داخلی کمی ارزان قیمت احساس می شود ، اما این بیش از کیفیت صدای شاداب ارائه شده توسط این گوشواره مجلل است.

با توجه به قیمت ، انجام بهتر از هدفون های گوش درایور Triple Driver 1MORE غیرممکن است.


[ بازدید : 135 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارزون تر بخرید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]