خرید پاوربانک خوب + راهنمای خرید

شنبه 8 آذر 1399
22:46
احمد رضایی

خرید پاوربانک خوب در این مقاله ... نام تجاری خود را با داغترین لوازم جانبی موبایل امروز شارژ کنید! از آنجا که دستگاه های قابل حمل از برق زیادی برای اتصال متصل بودن استفاده می کنند ، این میله های قرمز ترسناک می توانند درست در زمان نیاز بیشتر دستگاه به نمایش در بیایند. به برند خود اجازه دهید با تقویت قدرت مورد نیاز برای برقراری ارتباط ، روز را نجات دهد.

اصول اولیه
پاور بانک تبلیغاتی چیست

پاور بانک چیست؟

پاور بانک یک واحد باتری قابل حمل است که باتری دستگاه تلفن همراه شما را شارژ می کند.

چه کسی به پاوربانک نیاز دارد؟

هر کس! ما هر روز از آب میوه در عکسهای سلفی ، ایمیل ، رسانه های اجتماعی ، پخش موسیقی و پخش ویدئو ، بازی ، ناوبری و موارد دیگر استفاده می کنیم. از آنجا که ما اغلب در حال حرکت هستیم و نمی توانیم به پریز برق وصل شویم ، پاوربانک برای برقراری ارتباط ضروری است.

عدد mAh به چه معناست؟

mAh شارژ انرژی باتری را نگه می دارد. هرچه ظرفیت بانک بیشتر باشد ، قدرت آن بیشتر است - و هزینه های بیشتری را می تواند تحویل دهد.

سود یک بانک قدرت با ظرفیت بیشتر چیست؟
پاور بانک با متر شارژ دیجیتال

پاوربانک های با ظرفیت بیشتر نیازی به شارژ مکرر ندارند. آنها می توانند یک گوشی هوشمند را چندین بار کاملاً شارژ کنند و یک بار هم یک رایانه لوحی را شارژ کنند قبل از اینکه خودشان نیاز به شارژ مجدد داشته باشند.

چگونه پاوربانک را شارژ کنم؟

هر پاوربانک دارای یک سیم میکرو USB است که شما آن را به یک درگاه USB استاندارد متصل می کنید. برای شارژ پاوربانک خود از اتصال تلفن هوشمند ، لپ تاپ یا هر درگاه مناسب دیگری استفاده کنید.

چگونه دستگاه خود را با پاوربانک شارژ کنم؟

برای شارژ دستگاه با پاوربانک ، انتهای USB کابل شارژ خود را به پاور بانک وصل کنید و سر دیگر آن را به دستگاه خود متصل کنید. به هیچ خروجی یا کابل مخصوص دستگاه نیازی نیست!

چه مدت طول می کشد تا دستگاه من شارژ شود؟

سرعت شارژ به جریان خروجی بستگی دارد (1A ، 1.5A ، 2.4A.) هرچه A بالاتر باشد ، شارژ سریعتر است. یک میلی آمپر بیشتر دستگاه شما را سریعتر شارژ نمی کند ، اما یک میلی آمپر بزرگتر. اگر پاوربانک 2200 میلی آمپر و 4000 میلی آمپر ساعت هر دو خروجی 1 آمپر داشته باشند ، اما خروجی 2200 میلی آمپر ساعت دیگر 1.5 آمپر باشد ، دومی دستگاه شما را سریعتر شارژ می کند.
معنی FCC CE و UL پاوربانک

علامت گذاری FCC ، CE و UL روی پاوربانک به چه معناست؟

همه پاوربانک های ما حاوی باتری های لیتیوم قابل شارژ هستند و برای جلوگیری از آتش گرفتن دستگاه از نظر ایمنی آزمایش شده اند. علائم UL و CE نشان می دهد که پاوربانک ها از مدار دستگاه شما محافظت می کنند و علامت گذاری FCC باعث می شود که این موارد برای مسافرت هوایی ایمن باشند.

پاور بانک ها چه مدت دوام می آورند؟

پاوربانک های برتر ما در صورت ذخیره مناسب به طور متوسط ​​500 سیکل دوام می آورند - به دور از منابع مستقیم گرما و آب.

دنبال چه چیزی میگردی

این که آیا شما برای مشتریان یا همکاران خود پاوربانک خریداری می کنید ، در اینجا 4 ویژگی اصلی را باید به خاطر بسپارید:

ظرفیت - پاور بانکی که انتخاب می کنید باید دارای ظرفیت حداقل برابر باتری دستگاه مورد نظر شما باشد. ظرفیت تلفن های هوشمند 2000 تا 4000 میلی آمپر ساعت است ، در حالی که تبلت ها بین 4500 تا 10400 میلی آمپر ساعت نیاز دارند. اکثر پاوربانک ها با همه مارک ها و مدل ها کار می کنند.
قابل حمل بودن - اندازه و ظرفیت معمولاً دست به دست هم می دهند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که به دلیل قابلیت حمل ، عملکردی را قربانی نمی کنید ، در غیر این صورت مشتریان شما قادر به شارژ کامل دستگاه های خود نخواهند بود.
گزینه های چاپ - ما می خواهیم شما بهترین ظاهر را داشته باشید ، بنابراین ما چندین گزینه چاپ را برای پاسخگویی به نیازهای شما ارائه می دهیم.
[ بازدید : 128 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارزون تر بخرید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]